Hoe kunnen we u helpen?
Wilt u hulp krijgen? Onze FAQ is de snelste manier om uw vragen te beantwoorden
Onderwerpen
Veelgestelde vragen
-
Traceer uw pakket
Zodra uw bestelling in behandeling is, wordt u op de hoogte gebracht via e-mail. De bestelling wordt dan op dezelfde dag verzonden en u kunt zowel uw pakketnummer terugvinden in uw klantaccount als in de e-mails die door de door u gekozen vervoerder worden verzonden.
Houd er rekening mee: het volgnummer wordt pas actief wanneer de vervoerder het pakket heeft overgenomen.
#meer#
Als uw bestelling per DPD wordt verzonden: https://www.dpd.com/fr/en/receiving-parcels/
Als uw bestelling per DHL wordt verzonden: https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
De volglink is ook beschikbaar vanuit uw klantaccount:
-
Log in met uw inloggegevens
-
Klik op "Mijn bestellingen" en selecteer de betreffende bestelling.
-
Klik op "Mijn bestelling volgen
Als uw pakket als afgeleverd wordt aangegeven en u het nog niet heeft ontvangen, raden wij u aan uw brievenbus te controleren. Als u niet thuis was op het moment van levering, zou de post een kennisgeving van bezorging moeten hebben achtergelaten.
-
-
Leveringsopties
We bieden verschillende leveringsmethoden, afhankelijk van het land van bestemming. Je kunt deze selecteren tijdens het plaatsen van je bestelling, na validatie van je winkelmandje.
-
Maat van brillen
Twijfel je tussen een medium of small model? Bekijk onze Maattabel die je zal helpen om de juiste keuze te maken voor je zonnebril of bril op sterkte. Deze is direct toegankelijk op de productpagina van elk product.
-
Brillen op voorraad
Bij Visiofactory zijn alle brillen die je aan je winkelwagen kunt toevoegen op voorraad in ons magazijn in Frankrijk. Zodra een bril uitverkocht is, kan deze niet worden besteld. Dit garandeert een supersnelle verzending!
Je kunt de optie activeren om op de hoogte te worden gesteld zodra het gewenste paar brillen weer op voorraad is in ons magazijn.
-
Account aanmaken
Ben je een nieuwe klant?
Maak je account aan en profiteer van vele voordelen:
- Volg al je bestellingen
- Bespaar tijd bij je volgende aankopen
- Profiteer van exclusieve aanbiedingen
Je hoeft alleen maar naar de authenticatiepagina te gaan om toegang te krijgen tot "Account aanmaken".
Je kunt dan de verschillende benodigde gegevens invullen: naam, voornaam, e-mail, wachtwoord, adres en telefoonnummer.
Al deze gegevens zijn nodig voor de verwerking en verzending van je toekomstige bestellingen.
Je ontvangt een bevestiging van de registratie van je account per e-mail.
-
Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen paniek, je kunt een verzoek indienen voor het herstellen van je wachtwoord op de pagina om in te loggen op je klantaccount.
Als je de betreffende e-mail niet ontvangt: heb je gecontroleerd in je spamfolder?
Als er enige problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per telefoon om dit probleem snel op te lossen.